torsdag 18. mars 2010

Kvinnovasjon - Kvinner som våger!

I dag har jeg vært på et "roadshow" som Kvinnovasjon har arrangert rundt i landet.

Kvinner som våger!

Jeg meldte meg på for å bli inspirert - lære noe nytt - bygge nettverk, og forventninger ble innfridd :)

En herlig vitamininnsprøytning midt i uken - midt i livet ;) - trengte det!

Vi sitter rundtomkring på hver vår tue med alle våre ideer og tanker om "hva jeg skal bli når jeg blir stor", uten å vite helt hvordan man skal angripe det...hvor man skal begynne, hvilken vei en skal velge....også blir det med det...vi blir ofte sittende å drømme..vi kvier oss for å hive oss uti det..

Da er det så herlig å oppdage at man er ikke alene :) ..det er ikke bare jeg som ikke vet hvordan... Vi er mange!

- gleder meg til å fortsette prosessen! :)

1 kommentar:

  1. Man har masse ideer, men tør ikke helt og trenger inspirasjon, selvtillit og noen praktiske råd. Da er slike seminarer gull verdt :-)

    Det er dessverre smått med slike seminarer for menn. "Bare for menn" har en tendens til å skape problemer for arrangørene ;-)

    SvarSlett