tirsdag 24. april 2012

Diesel - bensin - utstilling - tog - buss

Jaja...så skjedde det...

Jeg har tidligere ledd godt når jeg har hørt andre har gjort det. ...jeg har sluttet med det nå ;)
Jeg hadde kjørt noen timer på fredag og tenkte det var greit å ta en pause, hadde ca.1,5 time igjen før jeg var fremme i Huskvarna hvor jeg skulle overnatte, for neste dag var det den svenske alpakkautstillingen jeg skulle på.
Gratulerer masse til Paul og Ann Marie med


Ambersun Claus og meg
Jeg står der og fyller tanken på bilen..og kjenner det skal bli godt med en kaffekopp før ferden går videre.. Smack...tanken er full og idet jeg skal ta ut fyllepistolen ser jeg det...DIESEL står det i tanklokkdøra! Jeg har fyllt full tank med 95 blyfri bensin!!

Nei nei nei!!! for en idiot jeg er! Er det mulig??? 
..joda...har det skjedd så er det mulig..!

Hjemreisen var planlagt til dagen etter, når utstillingen var over, men det lot seg ikke gjøre.  Verkstedet som bilen var blitt fraktet til åpnet ikke før mandag. 

Jeg måtte derfor bli i Sverige til da, så jeg kunne få hentet bilen.  Heldigvis så har jeg verdens beste arbeidsplass og sjefen hadde forståelse for at jeg ikke kunne komme på jobb mandag ;)
Ikke så galt at det ikke var godt for noe..for da fikk jeg hilst på alpakkaene våre som står hos Madeleine og Leif i Sverige.
Stine & co
Mandag morgen kom, og da var det vare å begynne reisen med tog - buss - tog -buss og buss...så ankom jeg verkstedet i Mölnlycka...i ødemarken, hvor bilen stod klar :)
Biltabbe fikk være biltabbe, jeg fikk ikke gjort så mye med det, og ikke skulle det få ødelegge helgen min heller ;)  

Takk til alle i den Svenske Alpakkaforeningen for en fin dag og mange hyggelige mennesker og dyr - det var hyggelig å se dere alle igjen :) 



1 kommentar: