fredag 18. mai 2012

Jeg bruker de hele året

Riktignok ikke når jeg går i lette sommersko på varme dager, men siden jeg har alpakkaer, hester og hunder, så er det ofte at fottøyet er mer enn bare sandaler ;)   ..og da må jeg ha sokker i skoene.

Det går i alpakka. 
Siden alpakkafiberen er hul, så har de en "luftende" effekt, så føttene blir ikke så varme..temperaturen blir helt passe :)  Ikke blir jeg klam på føttene heller.

Jeg har prøvd ut alle variantene som vi selger i hos AlpakkaHuset, og jeg må nok si at den tynnere varianten som ikke strammer rundt leggen er den jeg foretrekker på denne tiden av året :)

 Det er flere enn meg som foretrekker denne, så nå er lageret ganske så utplukket på farger og størrelser, men ny forsyning kommer innen Åpen dag 3.juni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar