søndag 6. mai 2012

Redd jeg?? ..pøhh! Okay, litt da ;)

Det er ikke det at de er så vanvittig store...vel denne var da!

De er så uberegnelige og løper så fort, og jeg har nok en smule frykt for at de skal løpe i retning av meg..eller enda verre..på meg! 
Jeg skulle ta frem noen blomsterpotter fra låven, og i den ene potta hadde denne karen bosatt seg. 
Det er ganske fasinerende hvor engstelig jeg kan bli av en så liten(stor) edderkopp..helt harmløs. (selvom Audun forsøkte å bløffe med at det var en giftig variant når jeg viste han bildet).

Hester eller elefanter skremmer meg ikke...ei heller fallskjerm eller fart...men hjelpes..en edderkopp!! 


Jeg ville jo ikke ta livet av den, så jeg forsøkte å riste den ut av krukka...men nei, rikket seg ikke, så jeg trodde den kanskje var død..  Tok en liten pinne og pirket litt borti den...OOPPS..den var i live ja, og beveget seg i en racerfart.. Krukka har hull i bunn, og like i nærheten var hånden min, så jeg MÅTTE sette den fra meg i fare for at den skulle velge bakveien og i retning hånden min!!

Jeg var rett og slett ikke i stand til å få den ut av potta, så jeg måtte bare se slaget som tapt ;)  Jeg la potta i gresset..i håp om at han har kommet seg ut til jeg skal sjekke igjen..om en ukes tid tenker jeg ;)

1 kommentar:

  1. he he! En ukes tid ja, da er det nok en hel familie inni der!

    SvarSlett